Harci után 3×50 darab

Miután többé-kevésbé sikeresen összekapartuk a keddi edzésre a harci kedvünket, s túléltük a mini pofonokat, tegnap – számomra – meglepetésként még emelt adag erősítést is kaptunk. Well, a reggeli kikászálódás ma is kicsit lassan ment! 😀

Kedden Zsolt ismét pörgött, mint egy [sok kávét ivott kung fu mester]. A program kis bemelegítés és páros gyakorlatkák (testkeményítés) után 2-5-10 (“érzésre mérem az időt, de ne aggódjatok!”) perces laza meccsek lettek. Jelzésértékkel bíró pofonkákat kaptam újfent a homlokomra, mintha lett volna ott egy világító kis gömb, aminek eltalálása után pontjutalom jár az ellenfeleimnek. K., az egyik “mumusom” ilyen tekintetben, kitörő örömmel vágtatott, hogy legyünk párban az egyik váltás után. Well: azt hiszem ott tört el mégis a mécses nálam – nem a fájdalom, hanem a tehetetlenség miatt. Mintha a nyár nagyjából-teljesen törölte volna a júniusig összeszedett önbizalmam és legminimálisabb technikai tudásom. Helyesebben: eltemette volna mélyen. Rémlettek és eszembe jutottak dolgok, de az, hogy nem sikerült, eléggé lelombozott most. Well, aztán másnapra eljutottam a “mindegy”-pontig, nevezetesen: legalább elmentem, próbálkoztam, rúgtam-ütöttem-figyeltem, türelmes voltam. Többet tettem magamért, mintha hazamentem volna csipszet enni és regényt olvasni.
Viszont: valahogy elszállt a harci kedv. Máshol, az életem más területén van most egy nagyon erős fókusz, s még hogy ha a kung fu számomra “csak” a hobbiszintű sportolásról szól is, nem tudtam úgy komolyan venni, ahogy januártól júniusig. Kíváncsi vagyok, hogyan sikerül majd menedzselnem ezt a dolgot.

Tegnap pedig két újdonsággal találtam szembe magam: egyrészt az edzés egy részére ketté lettünk választva mi, régiek a most csatlakozottaktól, s míg ők az alaplépéseket és a mabo-t tanulták-gyakorolták, addig mi önvédelmi technikákat. Másrészt az erősítés adagja immáron nekünk 2×20+1×5 fekvőtámasz és 3×50 kitörés lett. Meglepetésemre fájó combokkal is igen korrektül bírtam, bár nem mondom, nem volt tökéletes mind a százötven kitörés…

Note: az edzések előtt sikerült egyrészt rendesen étkeznem (dús, finom rántotta illetve rozskenyér és zöldség és mogyorókrém), másrészt meginni 3 deci vizet, belekeverve egy adag L-karnitint és édes szörpöt [jó-jó, tudom, hogy cukor, de ledolgoztam én azt :D].



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.