Csoportosított edzés=mégsem annyira jó?

Az idei ősznek úgy indultam neki, hogy valahogy helyet szeretnék csinálni pár más programnak is a hetemnek a kung fu-n kívül, így éltem azzal az opcióval, hogy az egyik alapedzést áttegyem egy másik napra, s így 4, azaz négy teljes órát töltsek kung fu-val heti egyszer.

Így egy kicsit – csúnya szóval – fellélegezhettem, hiszen, bár szeretem az edzést, még annyi minden van, amivel szeretek és szeretnék foglalkozni. Jó ötlet volt? Well, egyelőre beválni látszik a dolog, de mindig van egy DE. 🙂 Ugyanis azt figyeltem meg, hogy bár tömbösítettem, de ez a nyújtásom kárára megy egy kicsit. Rosszabb ugyanis 4 nap kihagyással megpróbálni a spárgázást, mintha minden nap egy kicsit próbálkoznék. Egyelőre ezt hiányolom. Na meg ezzel az egyik célom az volt, hogy többet járjak jógára. Nos, eddig mindig volt valami hétvégén is, hétfőnként-keddenként is, úgyhogy sajnos a jóga, akármennyire JÓ, háttérbe szorul. Még több idő kéne :P. (Meg, mint tegnap kiderült, több csí.)

Egyébként a csütörtöki dupla nap önmagában eléggé beválik, mert az alapedzés eléggé felpörget-felébreszt ahhoz, hogy utána a csikungot ébren és nyugodtabban tudjam végezni. Az alapedzésre mostanság szerdán és csütörtökön járok így, s valahogy a nyújtás nehézsége tűnik csak fel egyelőre, az erőnlét elég korrektül szokott menni. [Persze, ne kiabáljam el magam – azért még mindig nem vagyok terminátor(lány)!]

Az ideális világomban minden második reggel jóga van, s heti 4-6-szor erősítő-kardio jellegű edzés. Meg nyilván tudatosabb világ és tiszta szeretet, s több, mint elég beáramló s nálam boldoguló pénzmennyiség :D.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.